שירותי חיטוי דירה

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

שירותי חיטוי דירהיש דירות אשר מתמלאות להן עם השנים באינספור חפצים. רהיטים, מכשירי חשמל, פריטים אישיים- בכוחם של אלה לא רק למלא כל חלקה טובה בדירה, אלא גם לגרום לזיהום רב בתוכה. כאשר מחליטים על פינוי פריטים בהם אין כבר צורך מדירה מסוימת, הרי שמתקרבים לעבר המטרה: השבתה למצב ראוי למגורים, עכשיו או בעתיד. לפחות עד שמתבוננים על הדירה, ומבחינים בהררי אבק שהצטברו בה עם השנים. דירות מסוג כזה מחייבות תהליך של חיטוי דירה.

פנייה לחברת פינוי דירות הנותנת שירות של חיטוי דירה אם כן, מהווה את הצעד הראשון בדרך לנחלה. עם זאת, הרי שזהו לא הצעד היחידי שצריך לנקוט. כי אתם מבינים, חברה שמציעה גם שלל שירותים נלווים לפינוי, ובכלל זה גם חיטוי הדירה, היא זו שרצוי שתפנו אליה. וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה.

חיטוי דירה, פינוי ומה שביניהם

חיטוי דירה הוא חלק מהפעולות אשר צריכות להתבצע מיד לאחר שפונו ממנה כל הפריטים בהם אין כבר צורך, יהיה היעד החדש שלהם אשר יהיה. יש לכך מספר סיבות: ראשית, הרי שהאבק נוטה להצטבר במקומות עמוסים בפריטים, או כאלה אשר אינם מתוחזקים באופן ראוי. מעבר לכך, הרי שאספנות "כפייתית" של חפצים מגבירה מאד את הסיכויים להימצאות חרקים ומזיקים שונים בתוך הבית, וגם הם תורמים לזיהום.

חשוב לזכור כי כמעט בכל המקרים פינוי דירה אינו סותם את הגולל על דירה או בית מסוימים. נדרש לחזור להתגורר בתוכו, או לחילופין להציע אותו למכירה. בכל אחד מהמצבים האלה, הרי שבית שאינו מצוחצח יהיה חסר תועלת, למעשה. מן העבר השני, הרי שמראה מבריק לא רק ישפר את איכות החיים בבית, אלא גם יעלה את קרנו של הנכס.

לפעמים, לא צריך לחכות

יש הסבורים כי אפשר לבצע את חיטוי דירה במועד "כלשהו", ולא בהכרח כחלק מהפינוי. כפי שאנחנו אומרים לכל לקוח שמציע זאת, הרי שזו טעות גדולה. הגורם העיקרי לכך הוא שהזמנת החיטוי כחלק מהפינוי מאפשר למעשה לתפוס יותר משני ציפורים במכה אחת. לא צריך להמתין שבועות עד להזמנה של גורם מקצועי בתחום החיטוי, וניתן למעשה לחזור להתגורר בבית באופן מיידי.

כמו כן, הרי שבחירה בשירות נלווה זה, במסגרת פינוי הדירה שאנו עושים, מאפשר לכם גם לחסוך כספים לא מבוטלים כלל. אנו נעניק את השירותים האלה בתשלום מזערי, או אפילו ללא כל תוספת תשלום: כאשר אנו, לדוגמא, לוקחים מכם את הפריטים אשר אתם לא זקוקים להם עוד.

חיטוי דירה מקצועי אינו מובן מאליו

גם אם ניתן לרכוש חומרי חיטוי בכל רשת שיווק, לא בטוח שמומלץ לבצע את הפעולות המורכבות באמצעות אלה. מרבית בעלי הדירה אינם בקיאים בתחום זה, ולא יוכלו, למשל, להתאים את החומרים לייעוד שלהם. כמו כן, הרי שחיטוי לא נכון טומן בחובו לא מעט סכנות: יש לבצע חיטוי עם כלור, למשל, רק כאשר הוא מלווה עם חליפות הגנה מיוחדות, משקפי מגן ושאר עזרים.

הזמנתם חיטוי דירה באמצעותנו? החלק הקשה כבר מאחוריכם. אנחנו נבצע את המשימה במקצועיות המקסימלית. ברשותנו ציוד החיטוי האיכותי ביותר בעולם, וגם כזה שנחשב לבטוח מאד לשימוש. אין כל סיכוי לפגיעה ברהיטים, או באנשים אשר צפויים לאייש את הדירה בטווח הקרוב. אנחנו ננקה כל חדר בדירה, על שלל החומרים צוברי החיידקים שבו: ארונות, קרמיקות, חרסינות, זכוכיות- כל אחד עם החומרים המתאימים לו ביותר.

חשוב להדגיש כי חיטוי מקצועי באמת יכול גם למנוע הישנות של הבעיה, ואכן אנו שואפים לכך בכל משימה ומשימה. חיטוי זה ימנע תופעות דוגמת עובש, פטריות או ריקבון, ויהפוך את הבית למקום שבו נעים הרבה יותר לחיות.

שירותי חיטוי דירה
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!