פינוי דירה לפני שיפוץ

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

פינוי דירה לפני שיפוץבעוד מספר שבועות, זה יקרה. בבית שלכם יחלו תהליכי השיפוץ להם אתם ממתינים כבר שנים, ותכליתם להחליף את כל מה שישן בבית בפריטים חדשים הרבה יותר. הבית כמרקחה, וההתרגשות בשיאה. אולם, בין כל הסידורים, ייתכן מאד כי טרם דאגתם להזמין שירות חיוני אחר לפני שיפוצים, והוא פינוי דירה לפני שיפוץ.

מה בדיוק צריך לפנות? ואיך אנחנו נעזור לכם בכך? מאמר זה מספק את התשובות לשאלות החשובות האלה.

ראשית: למה נדרש פינוי דירה לפני שיפוץ?

שיפוץ דירה, מיותר לציין, אינו דבר פשוט. בין אם מעוניינים לשפץ את המטבח או חדר השינה, להחליף את הרהיטים או לשדרג את מערכות הבית השונות, ברור כי לא מעט חפצים "ישנים" עשויים להישאר, במצב החדש, חסרי שימוש לחלוטין. ואכן, החלפת רהיטים, למשל, היא פעמים רבות פועל יוצא של השיפוץ כולו: פשוט מכיוון שהם כבר לא מתאימים לעיצוב החדש.

נניח שהבנתם כי הסלון כולו, על שלל רהיטיו, כבר לא יוכל לשמש אתכם יותר. ברור כי נדרש פינוי דירה לפני שיפוץ. זה גם הרגע בו אתם מבינים כי לא תוכלו לעשות את זה בכוחות עצמכם: אחרי הכול, מדובר כאן בפריטים כבדים, שלא ניתן פשוט להניח בפח האשפה השכונתי. תחת זאת, יש להעבירם למקומות הטמנה מורשים לכך, באופן המהיר והיעיל ביותר. אנחנו נוכל לסייע לכם בכך.

הפינוי כולל מספר שלבים

כאשר באים לבצע פינוי דירה לפני שיפוץ, חשוב, כצעד ראשון, לבצע אבחנה ומיון של כל הפריטים, בעיקר על פי השימוש המיועד להם (או חוסר השימוש, במקרה הזה). גם כאן אנחנו נוכל להיכנס לתמונה, ולסייע לכם להבין מה בדיוק לעשות עם כל אחד מהחפצים. ברור כי לחלק מהם יש ערך רגשי בלתי מבוטל עבור המעורבים – ייתכן מאד כי להם יימצא פתרון אחר, כמובן.

בנוסף על כך, אנחנו מתחשבים באיכות הסביבה, ומפרידים פריטים שניתנים למיחזור, או לחילופין כאלה שיזהמו את הסביבה אם יוטמנו במקומות ה"רגילים". היות ו"חבל" להשליך לפח חפצים תקינים שיוכלו לשמש רבים, אנחנו גם מחליטים, יחד איתכם, מה בדיוק אפשר להציע למכירה, או למסור לנזקקים. הם בוודאי יוכלו להעריך זאת ולמצוא להם שימוש.

החלק המרכזי בעת פינוי דירה לפני שיפוץ הוא העברת הפריטים המפונים אל המכולות שלנו, ומשם – פינוי פסולת לאחד מאתרי האשפה המורשים שקרובים לאזור מגורכם. פעולה זו נעשית באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, כמו גם כוח אדם מיומן מאד בביצוע פינויים מכל סוג ולכל מטרה. כך, ברור כי יש חפצים כבדים שיצריכו גרר, או אפילו כאלה שניתן להוציא מהבית רק באמצעות מנוף. כך, הופך כל פינוי לפשוט הרבה יותר.

בנוסף לכל אלה, אנחנו מעניקים, בעת הצורך, גם שלל שירותים משלימים, ובכלל זה ניקיון של הדירה לאחר הפינוי, הדברתה וכן הלאה – וזאת על מנת להכין את הבית לקראת השינוי המיוחל.

סוגיה מהותית: העיתוי

רבים מתלבטים רבות בשאלה מתי בדיוק עליהם לבצע את הפינוי. אחרי הכול, הם מוציאים מביתם חפצים או רהיטים, שחלקם תקינים לחלוטין ועוד יכולים לשמש אותם עד "הדקה ה-90". כמובן שכל מקרה נשקל לגופו, על פי חשיבותם של הפריטים האלה לאורח החיים התקין בבית, מועד השיפוץ המתוכנן, משכו וכן הלאה.

ההמלצה הברורה שלנו היא להתייעץ איתנו לגבי הסוגיה. על סמך רשימת הפריטים שתעבירו לנו (או לחילופין שנתרשם ממנה בשטח), נוכל להמליץ לכם בדיוק על המועד האידיאלי לביצוע הפינוי החשוב הזה. כך לא תיפגע שגרת החיים שלכם מחד, ותהיו "פנויים" לקבל את פניו של השיפוץ המיוחל.

פינוי דירה לפני שיפוץ
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!