איך מוכרים תכולת דירה?

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

מכירת תכולה דירהבשעה טובה, אתם מיועדים לעבור דירה בקרוב. ההתרגשות בשיאה, אך דבר אחד עדיין מעיק עליכם: אין לכם ולו מושג קלוש מה תעשו עם כל הפריטים שלהם אינכם זקוקים עוד. נכון, ברור לכם כי אין הרבה ברירות אחרות, אלא לבצע פינוי דירה מקיף. ועדיין, הייתם שמחים לראות כי כל התמורה המפונית לא תרד לטמיון, ושהיא תוכל, בוודאי, לשמש גם אנשים אחרים.

זה בדיוק הרגע בו האפשרות של מכירת תכולת דירה, המתבצעת בעזרתנו, צריכה לעלות על הפרק.

פריטים שווים כסף. והרבה

גם כאשר מבינים כי פריט מסוים בבית אינו יכול לשמש אתכם עוד, וגם כשאתם בהליכי תכנון הפינוי, צריך לזכור דבר אחד: ייתכן מאד שאותו פריט, בין אם כרגע ובין אם לאחר תיקון בסיסי, יוכל בוודאי להימכר לגורמים אחרים. לא חסרים אנשים אשר ימצאו שימוש ברהיטים ישנים, מכשירי חשמל, חפצי אומנות וכן הלאה.

ברור שאם הייתם יכולים, מכירת הפריטים באופן עצמאי הייתה בוודאי משרתת אתכם. אחרי הכול, חלקם שווים מאות שקלים, אם לא יותר. הבעיה היא שכאן מתחיל הליך ארוך ומסורבל ביותר: הזמנת מומחה להערכת תכולת הפריטים, הצעת כל אחד מהם למכירה, פנייה של רוכשים פוטנציאליים, משא ומתן איתם. איך ניתן, אם כן, להימנע מכך?

אנחנו נוכל לסייע לכם עם תכולת דירה שלכם

זה הרגע בו אנו נכנסים לתמונה. כחברה המתמחה בפינויים מכל סוג, אנחנו מסייעים ללקוחותינו גם לבצע את המשימה הלא פשוטה של מכירת תכולת דירה. הפעילות שלנו, במקרה הזה, נעה סביב מספר מישורים. ראשית, הרי שאנו יכולים, במקרים מסוימים, לרכוש מכם את הציוד בעצמנו. אנחנו נגיע לפגישת היכרות, נעריך את הפריטים, ונראה למה אתם לא זקוקים עוד. את אלה נרכוש מכם בסכום נאה לכל הדעות. באותו אופן, אנחנו אף רוכשים ירושות שלמות.

היבט אחר של הפעילות שלנו בתחום הוא ביצוע המכירה בפועל. כאשר אנחנו מבינים מכם כי אין לכם צורך בפריט מסוים, ואינכם רוצים בהכרח להשליך אותו לפח האשפה הקרוב, אנו נמכור אותו עבורכם בחנויות יד שניה. כך נמנעים מכם כל ההליכים הבירוקרטיים הנוגעים למכירה מסוג זה, ואתם יכולים להתרכז במה שחשוב באמת: חזרה לשגרת החיים שלכם.

התאמה מושלמת לצרכים של תכולת דירה

אנחנו מלווים אתכם לכל אורך התהליך: החל מהתכנון הראשוני, דרך הפינוי ועד לביצוע המכירה בפועל. חשוב לזכור כי הפינוי והמכירה הולכים כמעט תמיד יד ביד, ולא ניתן להפריד ביניהם לבין תכולת דירה. באמצעות הציוד הטכני המתקדם שבאמתחתנו וכוח האדם המיומן, נוכל לבצע את כל ההליך עבורכם באופן הפשוט והמהיר ביותר.

חשוב לזכור כי אנשים רבים "נקשרים" לתכולת הבית שלהם, ולכן ירצו לדעת שהיא נמצאת בידיים טובות בכל רגע נתון. במרוצת השנים, הותרנו אחרינו אינספור לקוחות מרוצים, כשכמעט בכל המקרים התוצאה זהה: מכירה מהירה ויעילה של כל הפריטים, והשלמת תהליך פינוי הדירה עקב כך.

מכירת תכולה דירה
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!