טיפים לפינוי דירה

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

טיפים לפינוי דירהפינוי דירה, תהא הסיבה לכך אשר תהא, אינו משימה פשוטה אף פעם. גם כאשר מבצעים את הנדרש ונעזרים בשירותיה של חברת פינוי מקצועית – אנחנו, במקרה הזה – חשוב לשמור על לא מעט "כללים" שיהפכו את המשימה כולה לפשוטה יותר. אנחנו ננסה לסייע לכם בכך, באמצעות מספר דגשים שבכוחם לייעל את הפינוי בעשרות מונים.

הכול מתחיל במיון

רבים אשר מפנים דירה אינם נותנים את תשומת הלב העיקרית להיבט מרכזי מאד בתהליך, והוא מיון הפריטים. אין הכוונה כאן בהכרח לחלוקה שלהם על פי סוג הפריט או גודלו, אלא בעיקר לשימוש המיועד להם. השארתם בידי בעלי הדירה, השלכתם באחד מאתרי האשפה המורשים בישראל, תרומתם לנזקקים, מיחזור או מכירתם בחנות למוצרי יד שניה הן האפשרויות העיקריות, בהקשר הזה.

אנחנו, חשוב להדגיש, מסייעים ללקוחותינו לבצע את המיון הראשוני, וכן לוקחים אחריות על הפינוי בפועל, בהתאם למה שסוכם בפגישה המוקדמת.

ריכוז התכולה

את המיון, כאמור, אנחנו נסייע לכם לבצע. ועם זאת, על מנת להקל עוד יותר על המשימה, אתם יכולים לרכז, מבעוד מועד, את כל התכולה במקום אחד- או לפחות את אלה שביכולתכם להעביר לבד. כך ימנע הצורך לתור אחר הפריטים "בזמן אמת", דבר שמביא לא פעם לבזבוז זמן חשוב. באותו אופן, בדרך זו  לא תוכלו "לשכוח" פריטים חשובים, אותם יהיה צורך לפנות לאחר מכן.

היכונו לפעולות משלימות

נקודה מרכזית שיש לתת עליה את הדעת היא שכמעט אף פעם, פינוי דירה אינו מסתיים ברגע שבו המשאית, עמוסת התכולה, עוזבת לה את פתח הבית. בין אם המטרה היא לשוב להתגורר בבית או להציע אותו למכירה, לדוגמא, אין ספק כי ברוב המקרים יידרשו פעולות מסוימות על מנת להחזיר אותו לתפקיד: חיטוי, ניקיון וצביעה הם רק חלק מאותם שירותים.

במהלך הפינוי עצמו, תוכלו בוודאי כבר לדעת אילו פעולות נדרשות. אנחנו נבצע את אלה עבורכם, ונעניק לכם ייעוץ מקיף על הדרך הטובה ביותר להמשיך ולשמור על הדירה.

קבעו שעות פינוי נוחות

גם כאשר פונים לחברת פינוי דירות מקצועית, רצוי מאד שתישארו בתוך התמונה, ולו מהסיבות שפירטנו קודם לכן. יש לזכור כי התהליך אורך לרוב כמספר שעות, משבש את שגרת החיים, ומעצם היותו כזה, עלול להיות כרוך גם ברעשים מסוגים שונים. לכן, רצוי מאד לקבוע שעות נוחות לביצוע המשימה הזו: למשל, לא בשעות הצהריים, בהם נהוג לנוח, ולא כשהילדים נמצאים להם בבית.

הודיעו לשכנים

חלק אחר, שרצוי שיתבצע טרם פינוי הדירה, הוא יידוע השכנים בתהליך. אף שכן לא יקבל בשמחה הליך פינוי, עם כל הרעש והדינמיות שבדבר, בהפתעה גמורה. יש להתחשב גם בשגרת החיים של השכנים, ולראות אילו זמנים יפריעו להם במידה המעטה ביותר. חשוב לזכור כי אתם עדיין דיירים בבניין בו חיים אנשים אחרים, וכי גם אתם הייתם מצפים לדבר דומה באם התמונה הייתה הפוכה.

העצה החשובה ביותר: אל תעשו את זה לבד

כפי שכבר רמזנו, פינוי דירה כולל בתוכו מספר שלבים, שעלולים להיות מורכבים מאד. חשוב להדגיש כי למרבית האנשים אין את הגישה לאתרי ההטמנה המורשים, למשל, או את הציוד הטכני שיאפשר בכלל את נשיאת כל הפריטים שיש לפנות. מעבר לכך, הרי שפינוי שאינו זהיר עלול להביא לנזק, בין אם לאדם ובין אם לציוד עצמו.

כאשר אתם פונים אלינו, אתם מתקרבים במידה רבה לעבר היעד הנכסף. הקפדה על כל אחד מהדגשים שהובאו כאן, יכולה להקל על התהליך עוד יותר – בין אם עבורכם ובין אם עבור יתר המעורבים.

טיפים לפינוי דירה
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!