שומרים על הסביבה

פנוי דירה זה לא משחק! בחרו נכון – המרכז לפינוי דירות!

שומרים על הסביבהבשנים האחרונות, הרי שהמודעות הסביבתית של כולנו התגברה לה בעשרות מונים. זה לא מקרי, היות ואנחנו צופים בהשלכות הפעולות שהאדם מבצע על הסביבה מדי יום. החור באוזון מתרחב, אסונות הטבע מתגברים, משאבים חיוניים לאדם אוזלים להם – בכוחנו למנוע את כל אלה. לא בטוח שאתם יודעים, אבל גם פינוי דירה יכול לקחת חלק משמעותי בתהליך.

החלטתם לפנות לא מעט פריטים בבית שלכם. אתם מתבוננים עליהם, מנסים להחליט מה יעלה בגורלם. שימוש בשירותינו יבטיח, במידה המקסימלית, הירתמות למען הסביבה – על אחת כמה וכמה כשהאופציה האחרת היא להשליך את כל אותם פריטים לפח האשפה הקרוב ביותר.

היעד המרכזי: אתרי הפסולת

על מנת לסבר את האוזן, הרי שלרבים מהפריטים המפונים על ידינו כתובת אחת בלבד: אתרי ההטמנה או המיחזור המורשים בישראל. ציינו כבר כי הוצאת הפריטים לפח האשפה הקרוב, או למדרכה הסמוכה לבניין, מהווה לא רק פגיעה בסביבה, אלא גם עבירה על החוק. לצורך מניעת הזיהום הסביבתי, הוקמו בישראל אתרי הטמנה ומחזור, אשר נועדו לקלוט את כל אותם רהיטים, מוצרי חשמל ושאר פריטים חסרי שימוש.

לא הכול צריך לזרוק

חלק חשוב נוסף בפינוי שאנו מבצעים כולל מיון מהותי של כל פריט ופריט, בהתאם לסוגו ולשימוש המיועד לו. כן, זו אינה טעות, גם כאשר אתם לא זקוקים לפריט מסוים, אין הכוונה לכך שאחרים לא ישמחו לעשות בו שימוש. לכן, מעבר לפתרונות ההטמנה שהזכרנו, אנחנו מאפשרים גם תרומה של כל אותם חפצים לנזקקים, או מכירתם לחנות מוצרי יד שניה. בדרך זו, מתבצע למעשה "מיחזור" של הפריט כולו, ונמנע זיהום פוטנציאלי של הסביבה.

שיקום הנכס

גם לאחר פינוי כל הפריטים מדירה מסוימת, נדרש לבצע לא מעט דברים על מנת להשיב אותה למצב ראוי למגורים או למכירה. ברור כי הצטברות של פריטים במשך תקופה ארוכה, עלולה להביא להופעה של לא מעט מקקים או מזיקים מסוגים שונים, ליצור שכבות עמוסות של אבק, ועוד. לאחר הפינוי, אם כן, נדרשים תהליכי חיטוי, ניקיון או הדברה, שאינם מובנים מאליהם תמיד.

כאשר בוחרים לבצע את הפינוי לבד, לא תמיד נותנים את הדעת על חשיבותן של פעולות משלימות אלה, או לכל הפחות דוחים אותן למועד מאוחר הרבה יותר (שפעמים רבות אינו מגיע כלל). כך הנזק הסביבתי רק מצטבר, דבר שבכוחו לפגוע באיכות החיים של כל מי שייכנס לדירה או לבית, ואפילו בבריאות שלו.

טכנולוגיה "ידידותית" לסביבה

בין הציוד הטכני בו אנו נעזרים לצורך הפינויים השונים, חלק ניכר משתייך על הקטגוריה ה"ירוקה". מדובר הוא, בין השאר, בשקיות איסוף וארגזים ידידותיים לסביבה, למשל מבחינת השימוש הרב פעמי בהם. כמו כן, כאשר אנחנו מבצעים פעולות משלימות, דוגמת ניקיון או חיטוי הנכס לאחר הפינוי, אנחנו מקפידים להשתמש גם כן בחומרים שאינם מזהמים או רעילים בשום צורה שהיא.

שמירה על המרחב הציבורי

יש לזכור כי הסביבה שלנו כוללת לא רק את המשאבים השונים, אלא גם בני אדם. פינוי דירה במציאות העירונית של זמננו לא יכול להיות פעולה מבודדת, הנעשית לה מבלי שמישהו שם לב. תחת זאת, ברור כי נדרש להתחשב בסביבה הקרובה ככל האפשר- מה גם שחוקי עזר עירוניים רבים צצו עם השנים, ונועדו להסדיר היבטים פוגעניים בביצוע פעולות מסוג זה.

למה הכוונה? ובכן, ברור כי נדרש לבצע את הפינוי בשעות שיהיו נוחות לשכנים, ולא לחרוג מתחום העבודה שמוגדר בתקנות הרשות המקומית. באותה מידה, יש להגביל את הרעש המופק בעת התהליך, ובכך למנוע הפרעה כלשהי לשגרת החיים בשכונה כולה.

שומרים על הסביבה
שמעון מנחם
שמעון מנחם

שמעון מנחם, מנהל ומייסד המרכז לפינוי דירות. חברתנו מתמחה בשירותי פינוי דירה במגוון המצבים השונים ומציעה פתרונות בהתאמה אישית, המאפשרים לבצע פינוי דירה בצורה הנוחה, היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!